Nyheter i Ressursplanlegger

Jobber du med store prosjekter eller har du kanskje mange ansatte som skal organiseres etter tid og tilgjengelighet? Mobile Worker sin Ressursplanlegger kan hjelpe deg med dette. Ved hjelp av Ressursplanleggeren får du planlagt prosjekter og ansatte enkelt og effektivt!

Mobile Worker sin Ressursplanlegger er utviklet slik at du skal kunne styre flere sider av bedriften med maksimal effektivitet. Du kan skape klare visuelle planer ved hjelp av tidslinjer, som gir deg øyeblikkelig oversikt over alle ressurser og prosjekter du jobber med.

Fordeler med Ressursplanlegger i Mobile Worker:
• Få full oversikt over dine ansattes planlagte tidsforbruk
• Lar deg umiddelbart se overbelastede og ledige ansatte
• Ansatte og prosjekter er koblet sammen for å gi forutsigbarhet i planleggingen
• Ansatte får arbeidsplan på deres app

Ressursplanleggeren består av en web-applikasjon for prosjektledere på kontoret og en Android / iOS-applikasjon for ansatte ute. Prosjektledere kan raskt tildele både prosjekter og oppgaver til sine ansatte, samt få full oversikt over deltakerne på prosjektene. Oppgavene som tildeles blir umiddelbart tilgjengelig på de ansattes mobiler.

I web-applikasjonen kan du søke og filtrere ordre/prosjekt etter status og deretter planlegge oppdrag for de ansatte. Når oppdragene er laget til i Ressursplanleggerens tidslinje, blir all informasjon synkronisert med Android / iOS-applikasjonen. Da kan de ansatte velge planlagte oppgaver i kalenderen. Når de velger en planlagt oppgave, kan de hurtig navigere til riktig ordre og få timeforslag ferdig utfylt.

Kom i gang med Mobile Worker